Digitalizujte svoje poslovanje - iskoristite maksimalno svoje podatke koristeći DMS sistem!
Da li vam je teško pronaći prave informacije u pravo vreme? Ponekad se osećate kao da gubite kontrolu nad svojim podacima? Niste sami. Količina podataka dramatično je porasla u proteklih nekoliko godina, a stopa rasta nastavlja se ubrzavati: analitičari predviđaju petostruki porast količine podataka. Zato je izuzetno bitno da svaka kompanija počne razmišljati o uvođenju sve naprednijih i kvalitetnijih alata za upravljanje dokumentima i podacima, poznatijih pod nazivom DMS.
Bez efikasnih alata za upravljanje ovom poplavom podataka, postoji realna opasnost od preopterećenja. Vaša organizacija može se naći u situaciji:
• propuštanja poslovnih prilika,
• suočavanja s administrativnim teretom,
• suočavanje s rastućim troškovima internih procesa,
• poteškoćama vezanim uz pridržavanje propisa poput GDPR-a.
Stoga je efikasno, inteligentno upravljanje informacijama - koje se ranije nazivalo upravljanje poslovnim sadržajem (ECM) - ključno za pomoć organizacijama da svoje podatke učine produktivnijima.

Automatizovani tok rada informacija pojednostavljuje ručne zadatke i procese, štedeći vreme i troškove i povećavajući povrat ulaganja.

Funkcija pretraživanja omogućava vam pronalaženje i dobijanje relevantnih informacija u pravo vreme, brzo i jednostavno.

Jednostavni, transparentni tok rada pomaže ljudima da brže pronađu informacije koje su im potrebne, što povećava produktivnost.

Arhivirane informacije više se ne mogu menjati ili uređivati, tako da je očuvan integritet vaših istorijskih zapisa.

Uz potpunu kontrolu nad dopuštenjima (koja se mogu omogućiti integracijom s Active Directoryjem i LDAP-om), možete pažljivo upravljati ko ima pristup kojim informacijama.

Digitalno upravljanje i pristup informacijama pomaže vašoj organizaciji preći na procese bez papira i štedi dragocjeni fizički prostor.
M-Files (DMS) - Integrisani sistem za upravljanje informacijama
PAMETNIJI NAČIN RADA
Na današnjem poslovnom tržištu, ključno je identifikovati podatke koji su korisni kako bismo mogli donositi informisane odluke na osnovu tačnih i ažuriranih informacija. U takvim uslovima, ključno je da organizacije svih tipova kontinuirano optimizuju i povećavaju efikasnost i produktivnost svojih poslovnih procesa ako žele da ostanu korak ispred svojih konkurenata koristeći mogućnosti novih digitalnih tehnologija, kao što su DMS sistemi.
Uvođenje inteligentnog sistema za upravljanje informacijama omogućava organizacijama da imaju najtačnije informacije na raspolaganju kad god im zatrebaju. DMS pomaže u upravljanju informacijama i može se koristiti i kao alat za kontrolu rizika, obezbeđivanje usklađenosti, omogućavanje doslednih tokova rada i operativnih procedura i usklađivanje procesa.
M-Files vam pomaže da:
- Brzo pronađete svoje podatke omogućujući vam da donosite odluke na osnovu najnovijih podataka vaše kompanije.
- Pristupite svim relevantnim podacima u nizu različitih skladišta koristeći jednu platformu.
- Smanjite svoje troškove ponudom brzog pristupa ovim podacima relevantnim za kompaniju.
- Povećava produktivnost vaše kompanije stvaranjem ubrzanih, transparentnih radnih procesa.
- Unapredite saradnju među odeljenjima.
- Povećate svoj ROI.
M-FILES BACK OFFICE SOLUTION: Učinimo svakodnevnicu back office tima lakšom koristeći dms sistem
Prodaja, marketing, razvoj poslovanja... Ove funkcije okrenute ka kupcima i generišući prihod često se hvale na radnom mestu, i to sa dobrim razlogom. Ali dozvolite nam trenutak da zastanemo i aplaudiramo našim kolegama u pozadini. To su poslovni administratori koji rade iza kulisa i daju značajan doprinos uspehu - naše kolege koje se brinu da plata stigne na vaš bankovni račun, da su svetla upaljena, da su dobavljači plaćeni i da vaš računar može biti povezan na mrežu. Oni obavljaju mnoge specifične, ključne zadatke, ali zajedno igraju ogromnu ulogu u uticaju na profitabilnost kompanije.
Premalo malih i srednjih preduzeća ima efikasno upravljanje svojim zaostajućim operacijama. To uzrokuje ozbiljne probleme koji ometaju produktivnost i efikasnost - probleme koje neke kompanije čak ni ne prepoznaju.
Zvuči li vam neki od ovih problema poznato?
- Informacije, datoteke i dokumenti raštrkani po odvojenim sistemima - kao što su mrežni direktorijumi, prijemne sandučiće e-pošte, CRM, ERP i SharePoint.
- Nedovoljno automatizovani procesi - kao što su obrada faktura, zapošljavanje novih zaposlenih, obuka zaposlenih i praćenje imovine.
- Previše papirnih dokumenata razbacanih po stolovima, mnogi zahtevaju odobrenje i fizički potpis, što oduzima previše vremena za obradu.

Upravljajte fakturama, priznanicama, porudžbenicama, finansijskim izveštajima, poreskim dokumentima i povećajte operativnu efikasnost i smanjite rizik.





.
Lokalno prisustvo sa globalnim dometom

S M-Files rješenjem do efikasnijeg i intuitivnijeg poslovanja
Vreme je za digitalizaciju!
Digitalizujte svoje poslovanje! Inteligentno upravljajte svojim informacijama i poboljšajte svoje radne procese, povećajte produktivnost, smanjite troškove i poboljšajte korisničko iskustvo. Pored toga, digitalizacija je ključ uspeha u današnjem poslovnom svetu. Ne gubite vreme - Ne propustite priliku da postignete uspeh u današnjem poslovnom svetu.
