dokoni CASE


Unapređenje radnih procesa obrade dokumenata uz SharePoint


U današnje vreme, obrada dokumenata i saradnja predstavljaju ključne aspekte svakodnevne poslovne rutine u, manje-više, svakom korporativnom okruženju, u kojem je za manipulisanje dokumentima obično zaduženo nekoliko zaposlenih. Kao aplikacija za direktno upravljanje radnim procesom obrade dokumenata zasnovana na tehnologijama Microsoft SharePoint, dokoni CASE omogućava vredna proširenja i unapređenja funkcionalnosti upravljanja sadržajem koju omogućava MS SharePoint.

Uz ugrađenu podršku za definisane radne procese, aplikacija olakšava obradu digitalizovanih dokumenata. dokoni CASE omogućava trenutni pregled lokacije i stvarnog statusa dokumenata. Kao sveobuhvatni modul za upravljanje korporacijskim sadržajem (Enterprise Content Management – ECM), dokoni CASE pruža jasne funkcije za radni proces obrade dokumenata.

 

dokoni CASE logotip


Radni proces sistema dokoni CASE

dokoni CASE

dokoni CASE

Upravljanje sadržajem

  • Indeksiranje dokumenata
  • Modularni radni procesi
  • Trenutni pregled dokumenta
  • Dugmad za makroe
  • Sistem obaveštenja
  • Izvor/uvoz dokumenata iz drugih izvora
  • Unapređena funkcionalnost višefunkcionalnih štampača kompanije Konica Minolta
  • Unapređeno upravljanje i bezbednost

Preuzmite brošuru o proizvodu kako biste dobili sve informacije.

dokoni CASE brošura