Branka Domazet imenovana za novu generalnu direktoricu kompanije Konica Minolta Srbija

Beograd | 6 decembar 2024

Obavest u vezi s promenom rukovodstva kompanije Konica Minolta Srbija

Kompanija Konica Minolta Srbija objavljuje da je Branka Domazet, generalna direktorica Konica Minolte Hrvatske, preuzima upravljanje Konica Minolta Srbijom sa trenutnim efektom.


Branka Domazet preuzima upravljanje Konica Minolta Srbijom

Konica Minolta Srbija sa zadovoljstvom objavljuje da Branka Domazet, dosadašnja generalna direktorica Konica Minolta Hrvatska, preuzima vodeću poziciju i u Konica Minolta Srbiji, sa trenutnim efektom.


Ova promena dolazi kao deo strateške vizije dodatnog jačanja i pozicioniranja kompanije kao lidera na tržištu, s fokusom na inovacije i razvoj naprednih rešenja za potrebe savremenog poslovanja.
 

Branka Domazet, liderka s preko 22 godine iskustva u IT industriji, istakla je:
"Velika mi je čast i zadovoljstvo što preuzimam vođenje Konica Minolta Srbije u ovom ključnom trenutku za kompaniju. Nastaviću da gradim na temelju uspeha koji je postignut pod rukovodstvom mog prethodnika Nikole Pavlovića, čije zalaganje i doprinos ostavljaju značajan trag. Moja vizija je dalji razvoj strateških inicijativa, unapređenje inovativnih rešenja i jačanje odnosa s našim klijentima i partnerima. Duboko cenim podršku rukovodstva i trud naših zaposlenih, koji su osnova svih naših postignuća."
 

Branka Domazet je deo Konica Minolta porodice od 2002. godine, kada je bila među prvim zaposlenima u Hrvatskoj. Tokom svoje karijere stekla je bogato iskustvo u upravljanju timovima i strateškim projektima, izgradivši snažne temelje za rast kompanije.


"Nikola Pavlović, prethodni generalni direktor Konica Minolta Srbije, ostavlja iza sebe nasleđe koje svedoči o uspešnom vođenju i unapređenju poslovanja kompanije. Zahvaljujemo mu na predanom radu i doprinosu, koji su postavili stabilnu osnovu za dalji rast i uspeh" istaknula je Branka Domazet.


Sa ovom promenom, Konica Minolta Srbija ulazi u novu fazu svog razvoja, s jasnim ciljem jačanja svoje tržišne pozicije i nastavka pružanja inovativnih rešenja koja omogućavaju klijentima postizanje njihovih poslovnih ciljeva.