Tražite funkcionalnije, efikasno rešenje za upravljanje poslovnim podacima? Imamo jedinstvenu ponudu za Vas!
Konica Minolta svojim korisnicima pruža inovativno rešenje koje će u velikoj meri doprineti optimizaciji rada i povećanju efikasnosti poslovanja! Naša ponuda paketa digitalnih kancelarija nudi Vam takvu podršku koja će povećati funkcionalnost i pomoći u ostvarivanju organizacionih ciljeva uz produktivniji rad i optimizaciju korišćenja radnog vremena!
Paketi u okviru digitalne kancelarije predstavljaju unapred konfigurisana rešenja koja se bave najvažnijim elementima svakog poslovanja: uključuju rešenja za upravljanje dokumentima, upravljanje podacima, arhiviranje i pretraživanje sadržaja dokumenata i to preko jedinstvene tehnologije koja omogućava pristup sa bilo kog uređaja, u bilo koje vreme. Usredsredite se na Vašu organizaciju i dostizanje poslovnih ciljeva - smanjite bespotrebni manuelni rad i utrošeno vreme uz pomoć pametnih rešenja u okviru DIGITALNE KANCELARIJE!
Konica Minolta Vam nudi sledeće pakete usluga:
Osnovna digitalna kancelarija (Basic Digital Office)
Napredna digitalna kancelarija (Advanced Digital Office)
Profesionalna digitalna kancelarija (Professional Digital Office)
Svaki od ovih paketa je zamišljen tako da pokrije različite funkcionalnosti potrebne jednoj poslovnoj kancelariji.