Trenutna audio-vizualna podrška na daljinu putem AIRe Link rešenja
Smanjite vreme odgovora, poboljšajte stope popravke uz AIRe Link – profesionalni alat za vizualnu daljinsku podršku koji se temelji na web browseru. Jednostavan za korišćenje i spreman kad god vam treba. Sa AIRe Linkom pružamo pomoć u realnom vremenu klijentima u cielom svetu, ne može biti jednostavnije, zar ne? U samo dva klika, softver za vizuelnu pomoć AIRe Linka pokazuje nam šta klijent vidi, tako da im možemo odmah početi pomagati pomoću naših naprednih alata za vizuelnu navigaciju – nije potrebna instalacija dodatnih aplikacija ili tehnička obuka.
Kako radi?
Kome sve može pomoći AIRe Link tehnologija?
Servisni tehničari su nebrojeno puta potvrdili da im se sviđa aplikacija, posebno zbog jednostavnosti upotrebe.
Krajnji korisnici otvoreni su za korišćenje AIRe Link tehnologije i impresionirani su inovativnim rešenjem koje će im pomoći u rešavanju njihovih problema.
¹ Povratne informacije od strane 2,000 korisnika AIRe Link sesija.
Karakteristike tehnologije AIRe Link
AIRe Link je rešenje u cloudu, bez instalacije aplikacije na strani servisnog tima ili krajnjeg korisnika. Za startovanje sesije AIRe Link, obe strane moraju biti povezane s internetom i na svojim uređajima primenjivati moderne web browsere. Budući da krajnji korisnik u većini slučajeva pri pozivu za pomoć već drži pametni telefon u ruci, sesiju za audio-vizualnu podršku moguće je uspostaviti za nekoliko sekundi.
Iskoristite priliku i besplatno isprobajte AIRe Link profesionalnu uslugu na 60 dana.Bez kreditne kartice, bez obavezne kupovine.
AIRe Link Alati
Iván Barquero Majuelos
Tehnička podrška, Konica Minolta Španija
"Pomoću usluge AIRe Link rešio sam stvarni problem s kancelarijskim printerom navodeći kupca. Kvalitet zvuka i videozapisa bila je izuzetno dobra."
Rytis Grigaravicius
IT Manager, Konica Minolta Baltik
"Naše iskustvo s tehnologijom AIRe Link vrlo je pozitivno. Primenićemo je u našim odeljenima za servisiranje i usluge za informacione tehnologije."
David Burian
Voditelj servisa, Bruker
"Rešenje AIRe Link lako se primenjuje i osigurava videozapis i zvuk izvrsnog kvaliteta. Pomaže nam rešavati probleme na daljinu."
Tomáš Valla
Vođa servisa, VELTEKO s.r.o.
"Zahvaljujući AIRe Link rešenju, kupcima u celom svetu osiguravamo brz i vrlo kvalitetan servis na daljinu naših visokotehnoloških uređaja."
Kevin Archer
Stručnjak za tehničke proizvode, Konica Minolta Business Solutions UK Ltd
"AIRe Link omogućava mi navođenje na daljinu našeg terenskog inženjera u rešavanju problema sa cyan tonerom i otiscima na produkcionom uređaju."
Giovanni Fiorino
Analitičar podataka, Konica Minolta B.S. Italija
"AIRe Link lako se primenjuje, praktično je i moćno rešenje."
Andreas Feldkaemper
VOođa servisa, Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH
"AIRe Link rešenje bio mi je velika pomoć pri proveravanju nekih nedostataka tokom postupka instalacije".
AIRe Link je prepoznat kao izvanredan alat za daljinsku podršku
Ključni faktori:
- Smanjenje zastoja u proizvodnim mašinama, štampačimai višenamenskim uređajima kada dođe do začepljenja ili drugih sličnih incidenata
- Podrška i pomoć sve decentraliziranijim radnicima
- Sposobnost povezivanja novih zaposlenih sa iskusnim stručnjacima u situacijama učenja u stvarnom vremenu, demokratizujućim znanjem u celoj organizaciji
- Skup alata koji omogućava operacije daljinske podrške, dopuštajući zaposlenima da na neki način sarađuju tokomsesija daljinske podrške
Bez početnog ulaganja. Izvođenje na pametnom telefonu.
Pokretanje sesije pomoći na daljinu u samo jednom koraku.
Bez aplikacije. Samo web browser kompatibilan sa WebRTC.
Stabilno i sigurno. Prilagođava se svim zahtevima.
Slanje linka
Asistent šalje pozivnicu za AIRe Link sesiju putem e-pošte ili SMS-a.
Otvaranje u web browseru
Početak sesije daljinske podrške

Pozivni centar / Tehnička podrška
Terenski servisni inženjer

Vođa servisa
Imate li sve veći broj uređaja na udaljenim lokacijama, nedostaju vam resursi i budžet za korisničku podršku? AIRe Link tehnologija omogučiće vašem timu poboljšanje usluge i popravke na daljinu istovremeno osiguravajući da ispunite očekivanja kupaca i premašite ugovore o nivou usluge.
Prednosti
Ušteda vremena
Rast kompanije
Osigurava sigurnost
AIRe Link štiti i zaposlene i korisnike na način da izbegavaju nepotreban kontakt u opasnim industrijama ili u vreme zdravstvenih kriza.
Poboljšava korisničko iskustvo
Rešavanje problema na daljinu čini vaš tim učinkovitijim i efektivnijim.