Dodela i povrat troškova
Praćenje aktivnosti štampanja - lako sastavljanje i praćenje svih aktivnosti štampanja u realnom vremenu.
Fleksibilna alokacija troškova - svaki korisnik može pojedinačno odabrati odgovarajuće mesto za alokaciju troškova pre štampanja.
Individualno i precizno izračunavanje cena - pojedinačni cenovnici dodeljuju se u skladu sa Vašim potrebama i mogućnostima.
Monitoring uređaja drugih proizvođača - monitoring poslova štampanja može da obuhvati celu korporativnu štamparsku infrastrukturu.
Upravljanje budžetom i kvotama
Dodeljivanjem pojedinačnih budžeta različitim korisnicima olakšava se i omogućava ograničavanje aktivnosti štampanja određenih korisnika, a ujedno i ukupni troškovi štampanja, kopiranja, skeniranja i faksiranja ostaju pod kontrolom. “Dispatcher Paragon” omogućava i periodična resetovanja i promene budžeta po automatskom procesu, čime se smanjuje manuelni rad, a zaposleni se oslobađaju ovog poslovnog zadatka. Ova ponuda obuhvata i različite pogodne opcije za dopunu korisničkih računa: dopuna ukupnog budžeta na korisnikovom računu preko “Dispatcher Paragon Cash Desk Management” aplikacije, uplata novca na korisničke račune preko platnih uređaja, dopuna budžeta sa kreditnih kartica (preko PayPal-a ili DIBS) itd.