Interaktivna razmena informacija između uređaja i našeg sistema za upravljanje uslugama svaki put kada je podrška održavanja visokog kvaliteta potrebna.
CS Remote Care omogućava vrhunsku komunikaciju među mašinama (Machine-to-Machine – M2M) između proizvodnih uređaja bizhub i servisne organizacije kompanije Konica Minolta: Daljinska veza prenosi sve relevantne sistemske informacije u realnom vremenu, blagovremeno obaveštavajući servis kompanije Konica Minolta o rutinskom održavanju ili bilo kojoj drugoj potrebnoj intervenciji, na primer, radi rešavanja tehničkog problema.Putem putanje daljinske komunikacije moguće je aktivirati automatizovane usluge, kao što je isporuka potrošnog materijala, i obaviti zadatke daljinski, uključujući usluge kao što su ažuriranja firmvera i podešavanja uređaja. Putem remote panela (remote desktop) moguće je pružiti pomoć i uputstva krajnjim korisnicima sa udaljenih lokacija. Veb-portal sadrži i grafički veb-interfejs prilagođen korisniku sa informacijama o statusu uređaja, kao i deo za izveštavanje.Koncept CS Remote Care predstavlja garanciju kompanije Konica Minolta za maksimalnu dostupnost sistema. Vreme neaktivnosti proizvodnih uređaja može se svesti na minimum, produktivnost povećati, a rutinsko održavanje planirati u skladu sa radnim rasporedima korisnika.