Interaktivna razmena informacija između uređaja i našeg sistema za upravljanje uslugama svaki put kada je podrška održavanja visokog kvaliteta potrebna.
CS Remote Care omogućava vrhunsku komunikaciju među mašinama (Machine-to-Machine – M2M) između proizvodnih uređaja bizhub i servisne organizacije kompanije Konica Minolta: Daljinska veza prenosi sve relevantne sistemske informacije u realnom vremenu, blagovremeno obaveštavajući servis kompanije Konica Minolta o rutinskom održavanju ili bilo kojoj drugoj potrebnoj intervenciji, na primer, radi rešavanja tehničkog problema.
Putem putanje daljinske komunikacije moguće je aktivirati automatizovane usluge, kao što je isporuka potrošnog materijala, i obaviti zadatke daljinski, uključujući usluge kao što su ažuriranja firmvera i podešavanja uređaja. Putem remote panela (remote desktop) moguće je pružiti pomoć i uputstva krajnjim korisnicima sa udaljenih lokacija. Veb-portal sadrži i grafički veb-interfejs prilagođen korisniku sa informacijama o statusu uređaja, kao i deo za izveštavanje.
Koncept CS Remote Care predstavlja garanciju kompanije Konica Minolta za maksimalnu dostupnost sistema. Vreme neaktivnosti proizvodnih uređaja može se svesti na minimum, produktivnost povećati, a rutinsko održavanje planirati u skladu sa radnim rasporedima korisnika.

CS Remote Care
Nadzor
- Bezbedna veza
- Jednosmerna/dvosmerna komunikacija
- Sveobuhvatni nadzor
- Prikupljanje podataka senzora sa uređaja za proizvodnu štampu i i njihova detaljna analiza
Centralizacija
- Efikasan prenos informacija
- Za većinu metoda komunikacije nije potrebna instalacija
Automatizovane usluge
- Direktno očitavanje brojača
- Automatizovano poručivanje potrošnog materijala
- Bez potrebe za ručnim pozivanjem servisa
Postavke uređaja
- Servisni meniji
- Daljinsko ažuriranje firmvera
- Daljinska podrška