Pametna pretraga
Anketa iz 2015. koju je sprovela kompanija Info Trends, „Trendovi snimanja i radnih procesa u Evropi“, otkrila je da se broj ulaznih digitalnih dokumenata povećava u 66% organizacija. Samo zamislite da morate da preturate po svim tim različitim dokumentima u potrazi za jednom listom ili datotekom: to je noćna mora. Dopustite nam da promenimo ovo za vas – uz pametno rešenje za pretragu kompanije Konica Minolta.
Povećajte produktivnost pomoću brzog preuzimanja pretraživanog sadržaja jednim klikom
Poplava informacija i podataka sa kojom smo danas suočeni veća je nego ikada pre. To značajno otežava analitičarima podataka da brzo pronađu informacije koje traže. Dugotrajne potrage za određenim dokumentima brzo mogu da se pretvore u obavezu koja troši vreme, novac i radnu snagu, a vremenom će početi negativno da se odražava na konkurentnost kompanije.
Korporativno rešenje za pretragu vama i vašem timu pruža trenutni pristup baš onome što tražite – samo unesite ključne reči u traku za pretragu i pristupite sadržaju i informacijama iz mnoštva različitih baza podataka i aplikacija vaše kompanije. Nema veze gde se nalaze informacije koje tražite – u prilozima e-pošte, skeniranim dokumentima na SharePoint lokacijama, kompanijskom intranetu ili u skladištima aplikacija različitih odeljenja – ovo odmah spremno rešenje locira i preuzima bilo koji tip podataka, u bilo kojem formatu i sa bilo koje lokacije

Šta je rešenje za „pametnu pretragu“, koje se ponekad naziva i rešenje za „korporativnu pretragu“, i koje prednosti donosi vašoj kompaniji? Rešenje za pametnu pretragu kompanije Konica Minolta dizajnirano je tako da vam pruža brz i lak pristup svim podacima u kompaniji – kad god vam zatrebaju i gde god da se nalazite. Rešenja za pametnu pretragu umeću virtuelizovani sloj sadržaja preko postojećih skladišta podataka radi izdvajanja 300 kompatibilnih popularnih formata datoteka iz skladišta podataka povezanih kompanija, bez obzira na strukturu i kompatibilnu aplikaciju ili lokaciju. Sve to u realnom vremenu.