PageScope Account Manager za centralno prikupljanje detaljnih podataka očitavanja brojača i izračunavanje proizlazećih troškova.
Kao jedan od modula paketa PageScope Enterprise Suite, Account Manager omogućava sveobuhvatnu kontrolu otiska i troškova.
Omogućava okruženjima sa intenzivnom upotrebom štampe da samostalno procenjuju svoje troškove štampe, ustanovljavaju budžete i povećavaju transparantnost troškova kako bi se ograničio broj nepotrebnih otisaka. Osim upravljanja štampom, Account Manager omogućava centralno praćenje i nadzor svih aktivnosti kopiranja, skeniranja i faksa.

PageScope Account Manager
Dodeljivanje troškova i povraćaj sredstava
- Automatsko praćenje
- Fleksibilno dodeljivanje troškova
- Sinhronizacija sa uslugom Active Directory
- Precizno izračunavanje troškova štampe
- Alat za evidenciju štampe
Upravljanje budžetom i kvotama
- Fleksibilno dodeljivanje kvota
- Periodično resetovanje kvota
- Automatsko obaveštavanje
Detaljni izveštaj o proizvodu
- Izveštavanje o otisku zasnovano na čarobnjaku
- Kreiranje izveštaja
- Jednostavno unakrsno upućivanje
- Izvoz rezultata izveštaja
- Funkcija planiranja