Višestruke pogodnosti Dispatcher Suite rešenja za vašu kompaniju uključuju…
Potvrda identiteta:
Čini proces potvrde identiteta brzim i lakim, pošto je potrebno da korisnici unesu samo korisničko ime i lozinku, PIN ili ID karticu za pouzdan i bezbedan pristup uređaju. Štiti od neovlašćenog korišćenja obezbeđivanjem pristupa izlaznim uređajima i dokumentima, a IT administraciju čini jednostavnom i intuitivnom zahvaljujući lakom dodeljivanju prava za štampanje, kopiranje i skeniranje korisnicima i korisničkim grupama.
Print Roaming®:
Ova funkcija korisnicima omogućava da šalju zadatke štampe na bilo koji povezani štampač na bilo kojoj lokaciji u okviru vaše mreže, uz oslobađanje otisaka kad i gde god su im potrebni. Omogućava bezbedno štampanje pomoću bilo kojeg izlaznog uređaja u okruženju za štampanje, bez potrebe za dodatnim upravljačkim programima za štampu, čime se smanjuju troškovi i papirni otpad u vezi sa zadacima koji se šalju na štampu, ali više nisu potrebni. Besprekorno radi, od okruženja sa jednom kancelarijom do više podružnica na različitim kontinentima, uz smanjivanje potrebe za serverima zahvaljujući tome što se složeni zadaci štampe obrađuju na klijentskim radnim stanicama (CBPR)
Izveštavanje:
Omogućava praćenje i računovodstvo za sve zadatke štampe, što predstavlja pogodno rešenje za kompanije koje žele da imaju uvid u sve aspekte u vezi sa okruženjem za štampu. Unapred definisani ili prilagođeni izveštaji o upravljanju daju podatke zasnovane na činjenicama i proverama korišćenja, uz izvršne izveštaje i izveštaje o održivosti koji daju pregled rezultata najvišeg nivoa i informacija o održivosti.
Mašina zasnovana na pravilima:
Ovaj modul administratorima omogućava da postavljaju pojedinačne uslove za štampanje za različite korisnike, uključujući ograničavanje prava pristupa na crno-belo štampanje i nametanje dvostranog štampanja. Upravljanje štampanjem može da se nametne pomoću biblioteke unapred definisanih pravila, uz obaveštavanje korisnika kada se neko pravilo primeni.
Kredit i naplata:
Ovaj modul je ključan za obrazovne institucije i okruženja zasnovana na projektima u kojima je potrebno korisnicima naplaćivati troškove štampanja, skeniranja i kopiranja. Pojedinačni i grupni nalozi zahtevaju administrativne zadatke, a sistem podržava cenovnike, centre troškova, kodove za naplatu i kvote korišćenja radi lakog dodeljivanja troškova.
Štampanje pomoću mobilnih uređaja:
Ovaj modul korisnicima omogućava da šalju zadatke štampe sa mobilnih uređaja, e-poštom ili pomoću veb stranice, čime se unapređuje mobilnost – korisnici više nisu ograničeni na štampanje sa radnog mesta. Pruža bezbedno štampanje pomoću mobilnih uređaja, putem e-pošte ili veb aplikacije na izlazni uređaj, bežično štampanje za Mac i iOS mobilne uređaje, čime se mobilnim radnicima garantuje praktično i bezbedno štampanje, uz podršku za štampanje za goste.
Napredni radni procesi:
Opsežan skup alatki za snažne, automatizovane radne procese za dokumente, za snimanje, indeksirane i usmeravanje dokumenata skoro bez truda. Uključuje snažnu alatku Workflow Builder za kreiranje složenih radnih procesa, uz sveobuhvatni izbor nezavisnih konektora za Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive itd.