Optimizujte upravljanje ugovorima pomoću automatizovanih procesa

Savršena administracija ugovora povećava transparentnost i smanjuje troškove

Inteligentni pristup: digitalno upravljanje ugovorima.


Nije lako upravljati ugovorima, bez obzira na to da li su sa klijentima, dobavljačima, partnerima ili zaposlenima – čak i naizgled mala greška može da dovede do kazni za neusklađenost, izgubljenih prilika i potencijalno skupih pravnih provera. Izazovi i neefikasnosti povezani sa papirnim, ručnim procesima povećavaju šanse da dođe do takvih problema.

Bez obzira na to da li ste uključeni u upravljanje operativnim ugovorima, okvirnim ugovorima, licenciranjem ili ugovorima o održavanju, odnosno samo odredbama povezanim sa bilo kojim od njih, digitalno snimanje svih dokumenata povezanih sa pojedinačnim ugovorom (uključujući e-poruke, protokole itd.) predstavlja osnovu za unapređenu kontrolu i bolji pregled. 


Automatizovani procesi i sistem baze podataka omogućavaju vam da efikasnije upravljate ugovorima, da organizujete upravljanjem, kupovinom i arhiviranjem, da automatizujete procese i još mnogo toga.

Upravljanje ugovorima

Upravljanje ugovorima

Digitalizacija ugovora

Digitalizacija ugovora potpuno uklanja papir iz procesa, čime se pojednostavljuje čuvanje i pronalaženje stavljanjem ugovora u jednu centralnu bazu podataka, pa lako i efikasno možete da upravljate korporativnim ugovorima. Međutim, sada zahvaljujući alatkama za upravljanje ugovorima kompanije Konica Minolta, sve potrebne informacije – od tekstualnih pretraga kompletnog sadržaja ugovora do analiziranja svih relevantnih parametara ugovora – dostupne su dodirom na jedno dugme.

A zahvaljujući funkcijama poput kompletnog mapiranja svih dokumenata u okviru objedinjenog sistema i automatskom generisanju podsetnika, nikada više nećete izgubiti uvid u trajanja ugovora ili rokove. Sve ovo znači da možete da zaboravite na propuštene rokove i da na najbolji način možete da koristite uslove ugovora.

Hardver
hardware icon
Konica Minolta hardver za štampanje

Želite vrhunske performanse digitalne proizvodne štampe? Upravo ste ih pronašli. Hardver za proizvodno štampanje i kancelarijski hardver kompanije Konica Minolta predstavljaju reference u industriji, uz uređaje koji pružaju revolucionarni kvalitet slika u boji, izuzetno brzo crno-belo štampanje, opcije linijske završne obrade profesionalnog kvaliteta koje odgovaraju složenim specifikacijama vaših zadataka i još toga. Bez obzira na širinu oblasti specijalizacije vaše kompanije, naš hardver za štampanje omogućava vam da izgradite infrastrukturu za štampu, upravljate digitalnim sadržajem, instalirate vrhunske merne instrumente i da istražujete druga rešenja dizajnirana kako biste iz korena promenili radni proces.

Softver
software icon
Konica Minolta softverski proizvodi

Istražite bezbrojne načine na koje softverski proizvodi kompanije Konica Minolta mogu da unaprede vaše operacije. Konica Minolta rešava probleme vaše kompanije, prilagođava se različitim stilovima rada i nudi softverska rešenja koja odgovaraju na potrebe vaše branše. Stalnim davanjem prioriteta vašim potrebama, Konica Minolta odgovara na softverske zahteve čak i najzahtevnijih globalnih organizacija. Korišćenje ovog sistema omogućava vam da kontrolišete troškove za svaki odštampani i kopirani otisak, da kreirate napredne bezbednosne mere kako biste bili sigurni da osetljivi dokumenti neće doći do neovlašćenih osoba i još toga.

Usluge
service icon
Uvek vama na usluzi

Naše iskusno i obrazovano specijalizovano osoblje odgovoriće na sva vaša pitanja i pokazati vam kako da koristite proizvod. Naše usluge rade vama u koristi, u okviru sistema podrške osmišljenog tako da garantuje da ćete vi i vaša kompanija moći u potpunosti da iskoristite rešenja. Nudimo asortiman različitih usluga, uključujući optimizovane usluge štampe u kombinaciji sa konsultacijama; implementaciju hardvera i softvera; upravljanje radnim procesom radi smanjivanja potrošnje na dokumente; i pametne bezbednosne usluge za zaštitu vašeg poslovanja.

Upravljanje ugovorima: sve funkcije koje su vam potrebne (i jedna ili dve preko toga)

Kao što će vam svako ko radi sa ugovorima i dogovorima reći, dokumenti često imaju tendenciju da nestanu u arhivi određenog odeljenja, što rezultuje nezgodnim i dugotrajnim pretragama. Opšti uvid se brzo gubi, a ugovorni periodi i rokovi lako se previđaju. Sve to dovodi do nepotrebnog trošenja vremena i novca. 


Međutim, sada vam digitalno rešenje za upravljanje ugovorima kompanije Konica Minolta pomaže da efikasno i efektivno upravljate svim korporativnim ugovorima. Prednosti koje to donosi vašoj kompaniji ili organizaciji uključuju centralnu administraciju ugovora, transparentnost pomoću jednog dugmeta, automatizovane procese, jednostavnu procenu ugovora, značajno unapređivanje finansijske kontrole, transparentne, fleksibilne i potpuno dokumentovane radne procese odobravanja za ugovore, bezbednost podataka i još mnogo toga. 


Prednosti koje upravljanje ugovorima donosi vašoj kompaniji uključuju:

   

   

Ikona funkcije brzine

Ušteda usled brzih pretraga i optimalnog korišćenja svih prednosti ugovora

Ikona funkcije tehnologije

Povećana transparentnost usled centralizovane administracije ugovora

Customization feature icon

Maksimalno povećajte bezbednost podataka uz arhiviranje sa zaštitom od revizija i dokumentovane procese odobravanja

Ikona funkcije produktivnosti

Nema propuštenih rokova zahvaljujući automatskim podsetnicima

Mobility feature icon

Savršena integracija u postojeće CRM/ERP sisteme

Ako želite da razgovarate sa našim stručnjacima o prednostima korišćenja Konica Minolte da biste sastavili rešenje za upravljanje ugovorima koje je ispravno za Vašu kompaniju, samo kliknite ispod da nas kontaktirate.