• Ulepšavanje – transformišite štampanje pomoću digitalne tehnologije lakiranja

    Zašto čulni doživljaj stvarno ima komercijalnog smisla

    Ulepšavanje – transformišite štampanje pomoću digitalne tehnologije lakiranjaHeroSlider

Kreirajte čulni doživljaj pomoću teksta. Nećete zažaliti.


„Haptička tehnologija“ omogućava vam da simulirate dodir u digitalnom okruženju, a najuspešnije komercijalne štamparije današnjice već unapređuju svoje usluge pomoću ove tehnologije kako bi ponudili primamljiviji i kreativniji doživljaj. Uz revolucionarni novi pristup kompanije MGI haptičkoj tehnologiji, digitalnu tehnologiju lakiranja, ovaj taktilniji pristup potencijalnim klijentima u potpunosti ima komercijalnog smisla.


Ogroman broj štamparija – ofsetnih i digitalnih – nudi „samo štampanje“ kao standardnu uslugu. Ali vizionarski igrači na tržištu žele da učine proizvod svestranijim i da ga unaprede kreiranjem novog, primamljivijeg procesa štampe. Uvek je bilo moguće kreirati specijalne efekte, poput spot sjaja, trodimenzionalnog štampanja i metalik, sjajnog izgleda. Međutim, uz standardne proizvodne metode, to je često neefikasno i oduzima vreme – što ga isključuje kao uslugu, naročito za zadatke malog obima sa kratkim rokovima. Sada, uz novu digitalnu tehnologiju lakiranja renomirane francuske kompanije i strateškog partnera MGI, Konica Minolta unosi revoluciju u industriju, za štamparije koje direktnim klijentima i krajnjim korisnicima žele da ponude nešto zaista posebno (i da uz to maksimalno povećaju profit).

Nova tehnologija

Nova tehnologija vam omogućava da precizno premazujete otiske, ističete definisane oblasti i dodajete 3D efekte za klijente – uz kreiranje potpuno različitog taktilnog doživljaja i živopisnog štampanog proizvoda koji će sigurno istaći naziv i reputaciju vaše kompanije u moru običnih štamparija. MGI digitalna tehnologija pretvara zadatke štampe u spektakularne i neodoljive proizvode koji će privući i zadržati pažnju vaših klijenata, kao i njihovih klijenata.


Digitalna tehnologija lakiranja savršeno je prilagođena širokom opsegu primena – od knjiga do ekskluzivnih vizitkarti, vrhunskih pozivnica, ambalaže, materijala za prodajna mesta itd. Pruža neprikosnoven skup funkcija, uključujući skener za cele stranice, visoku produktivnost uz štampanje u jednom prolazu, lakoću korišćenja i još toga, što komercijalni doživljaj čini još ugodnijim za vaše neposredne klijente. (Doživljaj za koji će biti spremni da plate više.)

embellishment print sample snake


Tržište štampe brzo evoluira. Više nije moguće ostvariti veliku zaradu na proizvodima koje svi ostali imaju u ponudi. Zbog toga učesnici na tržištu sa vizijom trenutno ulažu u digitalnu tehnologiju lakiranja, novu tehniku za ulepšavanje štampanih proizvoda koja oslobađa nove nivoe kreativnosti, ističe proizvode i klijentima omogućava da ponude primamljiviji i upečatljiviji proizvod – a proces štampanja čini isplativim za sve uključene strane.

TEHNOLOGIJA
MGI JETVARNISH 3D pomaže vam da privučete nove potencijalne klijente i da realizujete isplative prilike na tržištu tako što ćete klijentima ponuditi izuzetno precizno premazivanje, uz mogućnost rada sa digitalnim i ofsetnim originalima u zadacima raznih obima, pa čak i promenljivu debljinu premaza, za primamljive otiske sa opipljivom dubinom koji unapređuju upečatljivost komunikacije. Ova nova, uzbudljiva tehnologija zanimljiva je svim štamparijama koje koriste sisteme sa tonerom, ofsetne i štamparske sisteme, a korisnicima omogućava da dodaju kreativne detalje širokom asortimanu proizvoda.

Šta su tačno tehnike za ulepšavanje štampe – i koje pogodnosti će doneti mojoj kompaniji?

Štampa je možda samo mastilo na papiru, proizvod ili oznaka, ali je ulepšavanje transformiše u doživljaj sa senzornom haptičkom (tj. taktilnom) prednošću nad konkurencijom. Kada klijenti „osete“ reljefni tekst na ambalaži, mnogo je veća verovatnoća da će ga dodirnuti, a još veća da će kupiti proizvod. Ulepšavanja mogu da se dodaju linijski na odabranim digitalnim proizvodnim presama, kao i oflajn pomoću namenskih rešenja za ulepšavanje štampe.

Ulepšavanje štampe – završni detalja koji će učiniti da se vi, vaši klijenti i njihovi klijenti osećate dobro

U skladu sa tim, štamparije i marketinški stručnjaci sve više dodaju te spektakularne efekte kako bi izdvojili svoje proizvode od drugih brendova i dodali „dodirnu“ vrednost štampanim materijalima. Procesi komodifikacije takođe utiču na mnoge proizvode, a ulepšavanje pomaže svakom proizvodu ne samo da se izdvoji i istakne, već i da se bori sa obaranjem cena. U prošlosti, ulepšavanje je uglavnom bilo rezervisano za vrhunske proizvode; danas, efekti su prisutni na proizvodima za ličnu negu i negu kose, hrani i slatkišima, kozmetičkim proizvodima i mnoštvu drugih branši.

Konica Minolta

„Ako dodirnem, moram imati“

Taktilni doživljaji

Utvrđeno je da dodirivanje proizvoda učvršćuje stavove prema njemu, kao i nameru kupovine, kao i da povećava stepen pouzdanja prilikom procene tih proizvoda, kažu Džoan Pek i Dženifer Vigins.

„Taktilni elementi na ambalaži doprinose ukupnom imidžu brenda“

Sa tim na umu, predstavljaju se nove tehnologije štampe koje pružaju taktilne efekte koji kupce navode da dodiruju.
Postoje određeni dokazi da taktilni elementi na ambalaži proizvoda mogu čak i da doprinesu ukupnom imidžu brenda proizvoda. Prema nedavnom istraživanju, jasno je da što duže osobe ostanu usredsređene na određeni artikal, veća je verovatnoća da će odabrati taj artikal i da će im se više svideti. Ako proizvodi privlače vizuelnu pažnju, veća je verovatnoća da će ih kupci dodirnuti; a ako ih dodirnu, još je veća verovatnoća da će ih kupiti.

„Upečatljiva ambalaža nekada e privlačila pažnju kupaca“

Kada se u obzir uzme mnoštvo proizvoda koji su danas dostupni u maloprodaji, potrebno je da se vlasnici brendova postaraju da se njihovi proizvodi ističu u odnosu na konkurenciju. U skladu sa tim, ambalaža je prva stvar koja mora da privuče pažnju kupca. Džoan Pek i Dženifer Vigins kažu da ambalaža proizvoda koja je zanimljiva na dodir može da utiče na povećanje prodaje, čak i ako prilika za dodirivanje ne pruža dodatne informacije o proizvodu.

(Izvor: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; "Sensory Aspects of package design"; 2017)

Kada kupac fizički doživi i dodirne efekte, poput preciznog reljefnog UV premaza, izgleda da ga to navodi da trenutno donese odluku o kupovini. To su dobre vesti za sve.

Taktilni doživljaji povećavaju verovatnoću impulsivne kupovine

Još jedna anketa, „Efekat običnog dodira na doživljaj vlasništva“, koju su sproveli Peck i Suzan B. Šu 2013. pokazala je da vid i dodir povećavaju psihološki doživljaj vlasništva i vrednosti u odnosu na sam vid za 22% i 24%. Sa druge strane, istraživanje iz 2017, „Čulni aspekt dizajna ambalaže“, autora Aradhna Krishna, Luca Cian i Nilüfer Z. Aydinoglu, pokazalo je da ambalaža obogaćena folijom povećava primamljivost do 2,5 puta.


Embellishment - Insights and Market Reports

Posredne pogodnosti koje tehnike ulepšavanja štampe pružaju vama kao štampariji

Nove tehnike ulepšavanja i digitalne tehnologije lakiranja, digitalni otisci sa preciznim premazivanjem koje ističe definisane oblasti i dodaje 3D efekte, takođe omogućavaju štamparijama da prenesu kreativnost na novi nivo – i da to dodatno naplate. Dodajte 3-dimenzionalni lak i foliju na štampani proizvod i običan štampani materijal ćete pretvoriti u vrhunski proizvod.


Embellishment - Readiness to Pay More


Klijenti cene inovativni pristup koji je potreban za ovo i spremni su da to dodatno plate. Istraživanje iz 2016, „Posle CMYK: Korišćenje specijalnih efekata u digitalnom štampanju, ključne informacije“, postavila je pitanje štamparijama: „U poređenju sa digitalnim CMYK štampanjem, koliko dodatno ili procentualno više možete da naplatite ulepšavanje štampe?“ Klijenti iz Evrope naveli su da su spremni da plate do 89% više za digitalna ulepšavanja u odnosu na običnu CMYK štampu. Klijenti kažu da bi prihvatili najviše povećanje cene za proizvode sa teksturom (do 89%), folijom (82%) i metalik efektima (51%) koje je moguće napraviti pomoću ove tehnologije. Specijalne boje (28%), folije (28%) i završna obrada sa teksturom (27%) javili su se kod najvećeg broja ispitanika koji su naveli da dodatno naplaćuju (50% ili više).



Embellishment - Charge For Print Enhancement


Od privlačenja pažnje na prodajnom mestu do naplate viših cena kompanijama zaduženim za marketing proizvoda – zato je ulepšavanje obostrano korisna stvar u industriji štampe.


Kompanija MGI učinila je ulepšavanje štampe isplativijim za sve od kada je ušla u ovaj segment, tako da ne bude rezervisano samo za vrhunske zadatke. Serija MGI JETvarnish 3D omogućava dinamično ulepšavanje digitalnih i ofsetnih proizvoda pomoću jedinstvenog inkdžet nanošenja dimenzionog laka i tekstura od folije. Štampa se koristi za primamljive i upečatljive primene, kao što su dizajn enterijera, katalozi proizvoda i brošure u sektoru turizma i putovanja, jelovnici i karte dnevnih jela u gastronomiji, luksuzna ambalaža za potrošačku robu, reklamna pošta i oglasi u marketinškim kampanjama, kao i mnogi drugi sektori.


Ako želite da budete među inovatorima u industriji štampe, potrebna vam je digitalna tehnologija lakiranja. Možda se pitate gde sve to vodi? Koje od naših čula će tehnologija sledeće osvojiti? Da li će nove metode štampanja nekako uspeti da dočaraju zvuk talas koji se nežno razbijaju na obali u turističkoj brošuri ili možda miris preukusnog obroka na jelovniku? U redu, zvuči neverovatno, ali to su govorili i za taktilno štampanje.

Mislite da biste mogli da porazgovarate sa nekim od naših stručnjaka o tome kako digitalna tehnologija lakiranja kompanije MGI može da učini vašu kompaniju profitabilnijom?

MGI pruža širok asortiman opcija za lakiranje koje će vam dati sve pogodnosti ulepšavanja i jednim potezom povećati vaše profitne marže. Ako želite da saznate više o investiranju u budućnost štampanja uz naše revolucionarne tehnike ulepšavanja – i da možda testirate neki naš hardver – samo kliknite na Obratite nam se, a mi ćemo direktno kontaktirati sa vama.

Taktilni doživljaji

Utvrđeno je da dodirivanje proizvoda učvršćuje stavove prema njemu, kao i nameru kupovine, kao i da povećava stepen pouzdanja prilikom procene tih proizvoda, kažu Džoan Pek i Dženifer Vigins.

„Taktilni elementi na ambalaži doprinose ukupnom imidžu brenda“

Sa tim na umu, predstavljaju se nove tehnologije štampe koje pružaju taktilne efekte koji kupce navode da dodiruju.
Postoje određeni dokazi da taktilni elementi na ambalaži proizvoda mogu čak i da doprinesu ukupnom imidžu brenda proizvoda. Prema nedavnom istraživanju, jasno je da što duže osobe ostanu usredsređene na određeni artikal, veća je verovatnoća da će odabrati taj artikal i da će im se više svideti. Ako proizvodi privlače vizuelnu pažnju, veća je verovatnoća da će ih kupci dodirnuti; a ako ih dodirnu, još je veća verovatnoća da će ih kupiti.

„Upečatljiva ambalaža nekada e privlačila pažnju kupaca“

Kada se u obzir uzme mnoštvo proizvoda koji su danas dostupni u maloprodaji, potrebno je da se vlasnici brendova postaraju da se njihovi proizvodi ističu u odnosu na konkurenciju. U skladu sa tim, ambalaža je prva stvar koja mora da privuče pažnju kupca. Džoan Pek i Dženifer Vigins kažu da ambalaža proizvoda koja je zanimljiva na dodir može da utiče na povećanje prodaje, čak i ako prilika za dodirivanje ne pruža dodatne informacije o proizvodu.

(Izvor: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu ; "Sensory Aspects of package design"; 2017)


Kada kupac fizički doživi i dodirne efekte, poput preciznog reljefnog UV premaza, izgleda da ga to navodi da trenutno donese odluku o kupovini. To su dobre vesti za sve.

Taktilni doživljaji povećavaju verovatnoću impulsivne kupovine

Još jedna anketa, „Efekat običnog dodira na doživljaj vlasništva“, koju su sproveli Peck i Suzan B. Šu 2013. pokazala je da vid i dodir povećavaju psihološki doživljaj vlasništva i vrednosti u odnosu na sam vid za 22% i 24%. Sa druge strane, istraživanje iz 2017, „Čulni aspekt dizajna ambalaže“, autora Aradhna Krishna, Luca Cian i Nilüfer Z. Aydinoglu, pokazalo je da ambalaža obogaćena folijom povećava primamljivost do 2,5 puta.


Embellishment - Insights and Market Reports

Posredne pogodnosti koje tehnike ulepšavanja štampe pružaju vama kao štampariji

Nove tehnike ulepšavanja i digitalne tehnologije lakiranja, digitalni otisci sa preciznim premazivanjem koje ističe definisane oblasti i dodaje 3D efekte, takođe omogućavaju štamparijama da prenesu kreativnost na novi nivo – i da to dodatno naplate. Dodajte 3-dimenzionalni lak i foliju na štampani proizvod i običan štampani materijal ćete pretvoriti u vrhunski proizvod.


Embellishment - Readiness to Pay More


Klijenti cene inovativni pristup koji je potreban za ovo i spremni su da to dodatno plate. Istraživanje iz 2016, „Posle CMYK: Korišćenje specijalnih efekata u digitalnom štampanju, ključne informacije“, postavila je pitanje štamparijama: „U poređenju sa digitalnim CMYK štampanjem, koliko dodatno ili procentualno više možete da naplatite ulepšavanje štampe?“ Klijenti iz Evrope naveli su da su spremni da plate do 89% više za digitalna ulepšavanja u odnosu na običnu CMYK štampu. Klijenti kažu da bi prihvatili najviše povećanje cene za proizvode sa teksturom (do 89%), folijom (82%) i metalik efektima (51%) koje je moguće napraviti pomoću ove tehnologije. Specijalne boje (28%), folije (28%) i završna obrada sa teksturom (27%) javili su se kod najvećeg broja ispitanika koji su naveli da dodatno naplaćuju (50% ili više).



Embellishment - Charge For Print Enhancement


Od privlačenja pažnje na prodajnom mestu do naplate viših cena kompanijama zaduženim za marketing proizvoda – zato je ulepšavanje obostrano korisna stvar u industriji štampe.


Kompanija MGI učinila je ulepšavanje štampe isplativijim za sve od kada je ušla u ovaj segment, tako da ne bude rezervisano samo za vrhunske zadatke. Serija MGI JETvarnish 3D omogućava dinamično ulepšavanje digitalnih i ofsetnih proizvoda pomoću jedinstvenog inkdžet nanošenja dimenzionog laka i tekstura od folije. Štampa se koristi za primamljive i upečatljive primene, kao što su dizajn enterijera, katalozi proizvoda i brošure u sektoru turizma i putovanja, jelovnici i karte dnevnih jela u gastronomiji, luksuzna ambalaža za potrošačku robu, reklamna pošta i oglasi u marketinškim kampanjama, kao i mnogi drugi sektori.


Ako želite da budete među inovatorima u industriji štampe, potrebna vam je digitalna tehnologija lakiranja. Možda se pitate gde sve to vodi? Koje od naših čula će tehnologija sledeće osvojiti? Da li će nove metode štampanja nekako uspeti da dočaraju zvuk talas koji se nežno razbijaju na obali u turističkoj brošuri ili možda miris preukusnog obroka na jelovniku? U redu, zvuči neverovatno, ali to su govorili i za taktilno štampanje.

Mislite da biste mogli da porazgovarate sa nekim od naših stručnjaka o tome kako digitalna tehnologija lakiranja kompanije MGI može da učini vašu kompaniju profitabilnijom?

MGI pruža širok asortiman opcija za lakiranje koje će vam dati sve pogodnosti ulepšavanja i jednim potezom povećati vaše profitne marže. Ako želite da saznate više o investiranju u budućnost štampanja uz naše revolucionarne tehnike ulepšavanja – i da možda testirate neki naš hardver – samo kliknite na Obratite nam se, a mi ćemo direktno kontaktirati sa vama.


Ulepšavanje štampe

Pomešajte kreativnost sa funkcionalnošću i isplativošću

Uz MGI JETVARNISH 3D TEHNOLOGIJU LAKIRANJA, klijentima možete da ponudite ekskluzivni i ekonomično novi metod za oflajn precizno UV premazivanje koji vam omogućava da precizno lakirate sve digitalne otiske, da ističete definisane oblasti i da dodajete spektakularne 3D reljefne efekte, za kreiranje vrhunske slike. Sve to doprinosi živopisnijem i taktilnijem doživljaju za koji će vaši klijenti sa zadovoljstvom platiti više – a kombinovanjem sa modulom za linijsko vruće nanošenje folije, dobijate još glamurozniju završnu obradu – savršeno rešenje za zadatke štampe malog i srednjeg obima.

MGI digitalna rešenja za lakiranje kompanije Konica Minolta omogućavaju vam da klijentima ponudite isplative nove proizvode i usluge, da dodatno prodajete svakodnevne zadatke štampe i da povećate profitne marže. Ovaj proces štampanja omogućava vam da personalizujete i privlačite nove klijente, dodaje vrednost postojećim uslugama, pruža mnogo širi opseg supstrata – uključujući mat i sjajne laminirane površine, slojeviti papir, plastiku, PVC i druge premazane materijale – pojednostavljuje radni proces, skraćuje vreme obrta, snižava troškove i još mnogo toga.

Koje su osnovne prednosti nove digitalne tehnologije lakiranja koju pružaju sistemi JETVARNISH 3DS, JETvarnish 3D i JETvarnish 3D Evolution?

Osetite to sami!

Taktilni osećaj povećava impulsne kupovine

Osetite to sami!
Zatražite demonstraciju uživo sa našim stručnjacima!

Naši stručnjaci rado će Vam reći više o vrhuncima i prednostima digitalne tehnologije lakiranja

Zatražite demonstraciju uživo sa našim stručnjacima!
Digitalno lakiranje i ofsetna štampaHeroSlider
Digitalno lakiranje i ofsetna štampa
Funkcija AIS SmartScannerHeroSlider
Funkcija AIS SmartScanner
Velika produktivnostHeroSlider
Velika produktivnost
Prelepi 3D reljefni efekti, kreiranje vrhunske slike i luksuzne taktilne završne obradeHeroSlider
Prelepi 3D reljefni efekti, kreiranje vrhunske slike i luksuzne taktilne završne obrade
PremazHeroSlider
Premaz
Konica Minolta glave za štampanjeHeroSlider
Konica Minolta glave za štampanje
Alatka za predviđanje troškova proizvodnje, softverski paket i HubManagerHeroSlider
Alatka za predviđanje troškova proizvodnje, softverski paket i HubManager
Lakiranje i nanošenje folije sa promenljivim podacimaHeroSlider
Lakiranje i nanošenje folije sa promenljivim podacima
Primamljivi 3D efektiHeroSlider
Primamljivi 3D efekti
Digitalizacija precizne UV završne obradeHeroSlider
Digitalizacija precizne UV završne obrade
Korišćenje LED lampi radi smanjivanja potrošnje energijeHeroSlider
Korišćenje LED lampi radi smanjivanja potrošnje energije
CardImage-TehnologijaMGIJETvarnish3D
Tehnologija MGI JETvarnish 3D

Hardver

Ova precizna UV tehnologija omogućava vam da unapredite usluge kako biste povećali njihov kvalitet i dodatno ih istakli, a predstavlja idealno rešenje za ofsetne i digitalne štamparije. Inovativni novi sistem dizajniran tako da se razvija sa vašim poslovanjem i mnoštvo drugih funkcija garantuju da će se nova investicija odlično uklopiti u postojeće proizvodno okruženje.

CardImageKonicaMinoltaSoftverskiProizvodi
Konica Minolta softverski proizvodi

Softver

Istražite bezbrojne načine na koje softverski proizvodi kompanije Konica Minolta mogu da unaprede vaše operacije. Konica Minolta rešava probleme vaše kompanije, prilagođava se različitim stilovima rada i nudi softverska rešenja koja odgovaraju na potrebe vaše branše. Stalnim davanjem prioriteta vašim potrebama, Konica Minolta odgovara na softverske zahteve čak i najzahtevnijih globalnih organizacija. Korišćenje ovog sistema omogućava vam da kontrolišete troškove za svaki odštampani i kopirani otisak, da kreirate napredne bezbednosne mere kako biste bili sigurni da osetljivi dokumenti neće doći do neovlašćenih osoba i još toga.

CardImageUvekVamaNaUsluzi
Uvek vama na usluzi

Usluge

Naše iskusno i obrazovano specijalizovano osoblje odgovoriće na sva vaša pitanja i pokazati vam kako da koristite proizvod. Naše usluge rade vama u koristi, u okviru sistema podrške osmišljenog tako da garantuje da ćete vi i vaša kompanija moći u potpunosti da iskoristite rešenja. Nudimo asortiman različitih usluga, uključujući optimizovane usluge štampe u kombinaciji sa konsultacijama; implementaciju hardvera i softvera; upravljanje radnim procesom radi smanjivanja potrošnje na dokumente; i pametne bezbednosne usluge za zaštitu vašeg poslovanja.

Kontaktirajte nas za više informacija: