Pošto dokumenti ove vrste sadrže preglede transakcija ili druge pravno relevantne informacije, pažljivije se čitaju i pregledaju od skoro bilo kojeg drugog dokumenta koji se dobija poštom. To je transakcione dokumente učinilo veoma primamljivim medijem za marketinške profesionalce koji traže efektivne načine za promovisanje proizvoda ili usluge.
Nastupilo je novo doba na tržištu uslugu u vezi sa transakcionim dokumentima. Nekada davno isečci su ubacivani u koverat zajedno sa transakcionim dokumentima. Međutim, pokazalo se da ova strategija ne daje značajne rezultate, pošto su primaoci bacali isečke čim bi otvorili kovertu. Sada imamo „nasečke“ ili tzv. TransPromo. Nasečci se postavljaju direktno na prednju stranu transakcionog dokumenta, kao što je faktura, izvod iz banke ili račun za komunalne usluge. Kombinovanjem transakcionog dokumenta sa promotivnom porukom, možete da imate operativne i marketinške informacije na istom dokumentu. Ne čudi što je to sada tržište sa brzim rastom, vredno milijarde.
Trenutno, glavni igrači na polju transakcionih dokumenata pružaju usluge samo velikim, multinacionalnim kompanijama. Međutim, postoji ozbiljan potencijal i na drugom kraju tržišta – odgovaranje na potrebe malih i srednjih preduzeća na delu tržišta transakcionih dokumenata sa manjim obimom.
Najveća prednost korišćenja računa i izvoda za promotivne poruke je to što se ti dokumenti zaista otvaraju i čitaju. Prema istraživanju „Budućnost višekanalne transakcione komunikacije“ koje se sprovela kompanija InfoTrends, računi za komunalne usluge, izvodi iz banke i informativna pošta su dokumenti sa najvišom stopom otvaranja, do 97%.
Transakcioni pristup smanjuje troškove stavljanjem marketinških poruka u transakcione dokumente. Papir se koristi na dobar način i ne troši se uzalud time što se postojeći prazni prostor koristi na isplativ način. Ova strategija takođe snižava operativne troškove, smanjivanjem potrebe za štampanjem odvojenih brošura i uštedom resursa – na primer, vaš klijent ne mora da šalje toliko kampanja e-poštom postojećim korisnicima. Ovo takođe znači da preduzeća troše manje na dodatno oglašavanje.
Ako je TransPromo materijal dobro dizajniran, u boji i koristi primamljiv način za prenošenje poruke koja je laka za čitanje, verovatno će je više korisnika videti i reagovati. Ako su pružene informacije lako shvatljive, pozivni centar vašeg klijenta neće biti opterećen velikim brojem poziva i upita.
Moći ćete da generišete novu zaradu od unakrsne prodaje i da ostvarite novi poslovni potencijal ciljanjem čak i transakcionog tržišta manjeg obima. Bez muke.
Praktično je i to što ćete takođe povećati obaveštenost korisnika o drugim proizvodima.
Želite vrhunske performanse digitalne proizvodne štampe? Upravo ste ih pronašli. Hardver za proizvodno štampanje i kancelarijski hardver kompanije Konica Minolta predstavljaju reference u industriji, uz uređaje koji pružaju revolucionarni kvalitet slika u boji, izuzetno brzo crno-belo štampanje, opcije linijske završne obrade profesionalnog kvaliteta koje odgovaraju složenim specifikacijama vaših zadataka i još toga. Bez obzira na širinu oblasti specijalizacije vaše kompanije, naš hardver za štampanje omogućava vam da izgradite infrastrukturu za štampu, upravljate digitalnim sadržajem, instalirate vrhunske merne instrumente i da istražujete druga rešenja dizajnirana kako biste iz korena promenili radni proces.
Istražite bezbrojne načine na koje softverski proizvodi kompanije Konica Minolta mogu da unaprede vaše operacije. Konica Minolta rešava probleme vaše kompanije, prilagođava se različitim stilovima rada i nudi softverska rešenja koja odgovaraju na potrebe vaše branše. Stalnim davanjem prioriteta vašim potrebama, Konica Minolta odgovara na softverske zahteve čak i najzahtevnijih globalnih organizacija. Korišćenje ovog sistema omogućava vam da kontrolišete troškove za svaki odštampani i kopirani otisak, da kreirate napredne bezbednosne mere kako biste bili sigurni da osetljivi dokumenti neće doći do neovlašćenih osoba i još toga.
Naše iskusno i obrazovano specijalizovano osoblje odgovoriće na sva vaša pitanja i pokazati vam kako da koristite proizvod. Naše usluge rade vama u koristi, u okviru sistema podrške osmišljenog tako da garantuje da ćete vi i vaša kompanija moći u potpunosti da iskoristite rešenja. Nudimo asortiman različitih usluga, uključujući optimizovane usluge štampe u kombinaciji sa konsultacijama; implementaciju hardvera i softvera; upravljanje radnim procesom radi smanjivanja potrošnje na dokumente; i pametne bezbednosne usluge za zaštitu vašeg poslovanja.
Vaše proizvodno okruženje može da ima značajne prednosti od prelaska na nove načine štampanja i automatizacije radnog procesa. Uz Konica Minolta rešenja za TransPromo, možete da unapredite procese, povećate profitabilnost i produktivnost, kao i da istovremeno smanjite kašnjenja u proizvodnji. Transakcione dokumente moguće je pojedinačno prilagoditi tako da privlače pažnju ljudi čim otvore kovertu – na primer, dosadni izvodi iz banke i računi za komunalne usluge mogu da se pretvore u prilagođeni reklamni materijal.
Odgovorite na želje klijenata uz višekanalnu komunikaciju
Lako prilagođavajte transakcione dokumente i kreirajte promotivni sadržaj
Inteligento tumačenje sadržaja čini vaše marketinške kampanje efektivnim
Pruža potpunu kontrolu funkcija štampanja i manipulisanja papirom
Uštedite vreme i resurse uz automatizovanu distribuciju
Unapređene operacije pomažu vam da poboljšate kompletan radni proces
Prokom je Konica Minolta Korisnička Zajednica gde možete pronaći istraživanje tržišta, informacije i praktične alate, koji će Vam pomoći da postanete bolje informisaniji, produktivniji i na kraju profitabilniji. Mi u Prokomu smatramo da se ne radi samo o onome što ste napravili, već o tome šta omogućavate
DIGITAL1234 Vam predstavlja četiri jednostavna koraka za više poslova. Konica Minolta program razvoja biznisa je dizajniran da omogući dobavljačima usluga štampanja da napreduju u svom poslovanju. Potreban je opportunity-based pristup, koji klijentima pokazuje u četiri praktična koraka kako da identifikuju, procene, opravdaju i implementiraju nove poslovne mogućnosti. Sve što treba da uradite je da se registrujete jednom da biste dobili sve ove vredne informacije - bez ikakvih obaveza ili troškova.
Četiri koraka za izgradnju vašeg poslovanja:
Mislite li da bi transakcija mogla biti prava za vašu kompaniju? Hajde da pričamo o tome kako bi naša udružena softverska i hardverska rešenja mogla zadovoljiti vaše potrebe.