Upravljanje i vođenje

evidencije o osnovnim sredstvima

Pametno upravljajte sredstvima koja su dodeljena Vašim zaposlenima za potrebe vršenja posla (IT oprema, inventar, službeni automobili, pristupne kartice, ključevi itd.)!

Da li znate gde su Vaša osnovna sredstva? Da li znate kome su ona dodeljena? Upotrebom namenskog softvera u okviru Profesionalne digitalne kancelarije, poslovna organizacija imaće stalan uvid u osnovna sredstva koja su zaposlenom dodeljena za potrebe vršenja posla. Automatizacija ovog procesa omogućava malim i srednjim preduzećima da lako i brzo pristupe korporativnim podacima o sredstvima koji su trenutno u vlasništvu zaposlenog (bilo da se radi o službenom automobilu, telefonu, pristupnoj kartici, ključevima itd.).

Pratite sve što posedujete, kome je šta dodeljeno, gde se nalazi i ostale informacije koje su Vam potrebne da efikasno poslujete!

Implementiranjem namenskog softvera koji mapira sva sredstva koja korisnici primaju i vraćaju, poslovne organizacije ujedno štite svoju imovinu. Jednostavno rečeno, ako imate prave informacije o tome koja sredstva su zaposlenom na raspolaganju, ujedno ćete znati i šta od njega da tražite u slučaju napuštanja kompanije. Na taj način, osiguravate neprekidno vršenje nadzora nad fluktuacijom sredstava i štitite poslovnu imovinu!